Terug naar overzicht

Secretaresse/Receptioniste op oproepbasis

Functieomschrijving

Als secretaresse/receptioniste lever je een belangrijke bijdrage aan de ondersteuning van het secretariaat en de praktijkvoering van de advocaten. Je werkt voor alle Teams. Je bent proactief, denkt mee en ontzorgt. Je haalt voldoening uit het leveren van kwalitatief goed werk dat op tijd af is en het gastvrij ontvangen van onze cliënten. Er wordt een marktconform salaris geboden.

Werkzaamheden

• Het bijhouden van de roladministratie
• Postbehandeling
• Agendabeheer
• (Internationale) telefoonafhandeling
• Verzorgen van (rechtbank) correspondentie
• Gereedmaken processtukken
• Dossieradministratie en archiveren
• Het op orde houden van de kantoorbenodigdheden
• Het verzorgen van de lunch
• Het ontvangen van cliënten

Functie-eisen

Om deze functie naar behoren te kunnen vervullen beschik je over een dienstverlenende houding en heb je een opleiding tot (juridisch) secretaresse afgerond en/of ruime ervaring als secretaresse, bij voorkeur in een juridische omgeving. Van belang is dat je kan plannen, prioriteiten kunt stellen en zorgvuldig bent.

Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift. Extra talen zijn een pré. Ervaring met Microsoft Office, een goede typevaardigheid en ervaring met het uitwerken van correspondentie is van belang.

Je bent representatief, staat stevig in je schoenen, bent flexibel en collegiaal en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je weet van aanpakken, neemt graag initiatief en vindt het leuk om nauw samen te werken in een team.

Wijze van reageren

Bel gerust als je nog vragen hebt. Bij interesse zien we jouw schriftelijke reactie, voorzien van een curriculum vitae, graag tegemoet.
Contactgegevens: Office Manager Florentine Kaars Sijpesteijn (f.kaarssijpesteijn@mend.nl, 033-4221922).


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.